RECAP H-CUP #3 - WESTDIEP RACE
Wie herinnert zich nog de allereerste editie van de Westdiep Race, destijds op 5 oktober 1975?
Lees meer
Wat een heerlijke paasochtend in de KYCN ☀️🐣
Vanmorgen verzamelden meer dan 25 enthousiaste kinderen in het Clubhuis voor onze paaseierenraap. De dag begon vroeg, maar vooral bijzonder gezellig, met een uitgebreid en smakelijk ontbijtbuffet. Een oprechte dankjewel aan Arthur, Gustaaf en hun team om iedereen zo hartelijk te verwennen.
Rond 9.30 u werd het plots nog magischer… De Commodore had de Paashaas gespot, en niet veel later stond hij zelf tussen ons, klaar om alle flinke clubkindjes te begroeten. Samen trokken ze richting de Kromme Hoek, waar de klokken uit Rome hun lading chocolade-eitjes hadden achtergelaten.
Wat volgde was een vrolijke en spannende zoektocht, vol lachende gezichten en kleine ontdekkers. En met succes: alle kindjes konden hun mandjes rijkelijk vullen en genieten nu ongetwijfeld nog na van al dat lekkers.
Het werd een warme, gezellige en onvergetelijke voormiddag – helemaal zoals het hoort in onze club.
Een grote dankjewel aan alle helpende handen die dit mogelijk maakten. En goed nieuws: de Paashaas liet alvast weten dat hij volgend jaar heel graag opnieuw langskomt in ons prachtige Clubhuis 🐰💛
Ontdek de foto's van het evenement via de Ledenzone.
Gekopieerd!
Wie herinnert zich nog de allereerste editie van de Westdiep Race, destijds op 5 oktober 1975?
Lees meer
Graag informeren wij u dat ons clubhuis wegens jaarlijks verlof gesloten zal zijn tot en met 10 juni. Tijdens deze periode zitten we echter niet stil! Ons terras krijgt een volledige makeover zodat we u binnenkort in een nog aangenamere en gezelligere omgeving kunnen ontvangen.
Lees meer
Het seizoen van de pontonaperitiefs loopt op volle toeren. Deze keer verzamelden we op ponton I & J voor een gezellige namiddag.
Lees meer